Morfar 80 år :)

Sikken dag, har vart helt slut idag. Vaknade sent och skyndade mig att göra mig klar och stack till skolan. Väl där hade vi ttf och snackade lite om vårat spex vi ska göra. Sen bjöds det på semlor då det är fettisdagen idag, men själv fick man ingen. Dom hade glömt av mig som nötalergiker :'(. Så blev ingen semla denna gång. Men men är man van så är man :P. Efter skolan bar det av till träningen och körde ganska hårt i ca 1,5 timme.

Sen nu i helgen som var åkte jag hem till Vänersborg för att fira min lilla morfar som fyllde 80 år :). Började med på lördagen att vi överaskade honom med en middag ute på rastaurang Suads. Super god mat och super trevligt sällskap med familjen. Vi som var där var: Jag, mamma, syrran, Erik (syrrans kille), Ann-Charlotte (moster), Jonna (kusin), Stefan (mosters man), Thomas (morbror), och självaste födelsedagsbarnet moffa jenko Bengt.

På söndagen blev det kalas för stora delar av släkten. Flera av mormors syskon från göteborg kom och så vi i närmaste i familjen så klart. Blev massa gott att äta. Bullar, kakor glass och kaffe :P. Var en skön helg iaf så inget att klaga på <3

Här kommer lite bilder:







Från söndagen:
















Och bara för att mormor inte finns och kan va med så lägger jag upp denna bilden för henne <3


Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0