Till Stockholm på studiebesök :)

Dagen är nu snart slut och det känner jag mig också. Har vart på studiebesök i stockholm idag med skolan (grupp 1 och 2) och tre av våra döva lärare. Började med att gå upp halv 6 i morses sen så bara det av till skolan för att åka buss till huvudstaden halv 8. klockan tio var vi framme och sen halv elva startade vi i grupp 2 med en guidning genom Gamla Stan. Intressant men fööör mkt folk :P. Efter det hade vi lunch från halv tolv till ca 14:00 då skulle vi till Moderna Museét. Fanns massa colla och intressanta fotografier som många konstnärer antingen har målat eller fotat. Bland annat en tavla från Salvdor Dali. Ca 17:00 så bar det av hemmåt igen till Örebro. Så nu känner jag mig tröööt så ska glo lite mer på The Bacelorette sen sova gött hoppas jag. Hare bra nu allesammans.

BILDREGN:

























Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0