Skolavslutning

Idag var sista dagen på detta skolår. Åkte till Immanuelkyrkan där avslutningen hölls. Började med att det hölls tal för grupp 4 som tar examen idag sen blev det lite olika spex som grupp 2,3,4 har gjort. Skratt blev det massa av men tyvärr var ljudet så kasst i kyrkan att det förstörde vårat spex lite. Men va fan folk skrattade ändå. Sen blev det fika, närmare sagt tårta. Eller jag fick en suuuper smarrig napoleonbakelse. Möööms säger jag bara :). Fick också en ros av våran lärare Gunilla, eller ja antar att det var från alla våra lärare vi haft under året. Tack så mkt :) !!!!

Känns skönt med lov nu kan jag säga men samtidigt så känns det tungt att man vet att folk inte kommer finnas kvar på skolan. Kommer sakna dom mkt faktiskt. Många kommer gå kvar så det känns ju skoj :). Men nu ska jag bara ha lov som förhoppningsvis kommer bli awesome. Kommer åka till Turkiet med syrran, till Pride i Sthlm med Christer, Nichlas och Josefina :). Sen kommer jag jobba en hel del så jag få lite pengar också. Tack Maria för du fixade jobb åt mig :D, år oerhört tacksam för det !!! Nu ska jag ha en skön kväll så ha det bra allesammans !!!




Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0