Mammas dag :), Klassfest :) !!!

Oj nu är jag trött...har vart död hela dagen men skönt att man inte har nått speciellt att göra nu så man kan ta det lugnt och bara slappa. Somnade nästan i solariumet när jag var där nu :P. Idag är det ingen vanlig dag, för det är min underbara mammas födelsedag :D. Grattis väldens bästa mamma på din dag! Du förtjänar det bästa och hoppas dagen blir bäst <3 <3 <3


Igår var det klassfest igen, dock var jag nykter men hade lika skoj ändå :)! Kommer inte bli många till så det var skoj att ha en kanske sista om vi inte har en till när det är skolavslutning! Får se hur det blir då, kanske får besök då så får avakta :)! Orkade inte följa med folket ut igår så blev hem och sova "tidigt", typ halv ett la jag mig. Men det har känts i kroppen idag också kan jag säga! Nu ska jag slappa och bara ha det gött.















Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: sofia

Du har en liten award att hämta i min blogg! :)

2011-06-13 @ 22:15:55
URL: http://frissfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0