Långledig :)

Har var långledig nu från skolan sen i onsdags eftermiddag och gud va skönt det har varit kan jag säga! Har inte gjort nått speciellt utan bara slappat och haft det skönt i det underbara vädret som varit. Fixade till min tattuering jag gjorde tidigare i år så nu är jag riktigt nöjd med den, tur att det inte kostade nått. Har även grillat med Christer och Nichlas. Fick leka lite grillmaster :P, lite brända kycklingbitar men va fan de gick att äta iaf som tur va. Och i går skulle jag bytt en blazer som jag vill ha en annan storlek men då hade dom den inte på marieberg köpcentrum så det blev inte av. Får se om jag behåller den eller lämnar tillbaka den. Vill ju ha en men trodde jag valde rätt storlek. Ordnar sig nog på den saken. Idag fick jag ett ryck och diskade och ändrade lite i "köket". Shiiit va disk jag hade, skämdes nästan för mig själv men nu är der rent iaf och spisen är vit igen och jag kan röra mig runt i min lilla kök :P. Tur att det blev av annars hade jag väll haft små mögelsvampar som rumskompisar. Nja så illa var det inte men nu är den ren och fin igen. Ska nog ta och slappa lite. Ha det great nu allesammans.



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0