Alingsås

Sitter nu i väntan på mat för att sen åka till mitt sommarjobb och gå brevid idag 15-21. Ganska kort och skön dag som tur är. Sen imorgon blir det 7-15 :). Antagligen åker jag upp till örebro imorgon direkt efter jobbet sen så blir det att fira midsommar där med Christer, Nichlas och Josefina :). Eller så kanske jag åker på måndag morgon men blir nog imorgon kväll så är jag där uppe redan och slipper gå upp så tidigt moahaha. men får se iaf hur det blir.

Syrran min var uppe hos mig nu söndag till tisdag :), det var super mys att bara umgås med henne lite och bara ha det gött. Åt lunch på Jensens Biffhouse, lite shoping, sen bara slappande. Fick köpt mig en långklänning som jag letat såååå efter och äntligen hittade jag en för 149 kr på H&M + en bikini (svart). Lockade också håret på min fina syster ^^! Igår, tisdag, så åkte vi båda ner till Alingsås tsm. Slapp betala biljett ner och så slapp jag ha med allt på tåget ner. Hade inte vart så skoj kan jag säga. Så snart mat iaf så ha det bra och önska mig lycka till på brevidgången idag och imorgon :).




Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0