Ledig

Har nu vart ledig i 2 dagar. Känns skönt att man kan va ledig i ett par dagar sen jobba några. Ganska bekvämt jobb vården får jag säga :P. Plus att min avdelning inte är så krävande och ganska lugna boende så det gillar jag. Åkte till mamma i Vbg för att hjälpa pappa att få dit forden som han skulle ha tillbaka från jobbet då jeepen stannade kvar i vbg. Då passade jag på att sova över hos mamma tills idag, så blev änna 2 flugor i en smäll. Sofie sov också över till idag :), mysigt. Men den lilla stackaren har blitt sjuk :( <3. Men hade lika skoj för det. Pappa hämtade mig efter sitt jobb och så åkte jag med tillbaka till Alingsås för lite jobb imorgon igen. Ska jobba 14-21 fast jag trode jag skulle jobba 12-21 men det var på söndag så det var en liten skoj överaskning får jag säga :D !!! Aja ha det gött allesammans denna kväll...




Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0