Helg helg helg

Så skönt det har vart att vart ledig en hel helg nu. Jobbat 2 helger i rad men nu vart jag ledig. Har inte gjort så överdrivet mkt men det har vart så skönt att inte behöva göra det heller. I fredags var det bara slappa som gällde, sen i går så låg jag ute mest hela dagen på altanen och göttade mig i solen :). Sen fick jag lite sällskap av Hanna också så vi låg och tjötade lite skit och käkade kakor och drack pepsi. Sen på kvällen grillade vi lite här hemma jag, Hanna, Maria och pappa. Mumsigt kött med pomes frites till och lite vin. Sen så blev jag och Hanna sugna på att göra nått så vi åkte först till Stures men där var det helt dött så vi drog med hennes kompis till Göteborg och till Trädgår´n. Shit va skoj det var att dansa och dricka lite gött :D. Det måste jag göra igen nån gång i framtiden :). 03:17 gick iaf tåget tillbaka till Alingsås så var väll inte i säng fören 5 i morses xD, så är gött seg idag men det får man stå ut med. Ingen huvudvärk längre iaf så. Hoppas alla får en bra dag nu, för nu ska jag ut på alltanen och slappa på en madrass! Hare gött.


(Är inte naken så nu vet :P!)

Mumsigt vin asså :)

Hanna och jag på Trädgår´n :)

Så här ljust var det 4 på morgonen när jag gick från stationen på väg hem :P

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0