Mätt och belåten...

Seg dag, men hade en redovisning på teckenspråket som kändes att den gick bra. Bättre än väntat. Men där ser man att göra göer ju resultat Ha Ha Ha :P. Fick också skaffat mig en hemförsäkring hos Länsförsäkringar Bank idag. Det var på tiden har både pappa och syrran tjatat på mig så nu är den iaf införskaffad så mitt lilla hem och mina saker är försäkrade :).

Just precis nu är jag även mätt och belåten efter en god middag. Idag var jag välldigt ambitiös och lagade vitlök och kryddmarinerad kyckling med ungspotatis med en vitlöksås till. Mumma måste jag medge att det blev. Synd bara för er som läser att ni inte fick smaka ;). Skoj iaf att laga nått lite annorlunda om man säger så!

Imorgon är det redovisning vilket jag inte känns så starkt för. Men va fan det är väll bara att bita ihop så ska väll det gå det också. I´ll say to my self "Break a leg". Nu ska jag iaf bara slappa här hemma och ta det lugn framför tv:n och försöka komma i säng i tid i kväll :). Är nog ganska behövligt så är bara att se till att man får in rutinerna så ska det allt gå det också!


(Såsen är dock inte med :P)

Pyss yss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0