IKEA

Helgen är nu slut igen och det har gåt foooort. En lugn och skön helg som tur är :). Lovet har också vart bra föresten med vistelse hemma hos pappa och Maria i alingsås och sen hemma hos mamma i Vänersborg. I helgen så har jag kollat på melodifestivalen, hade mina favoriter men de felste sög faktiskt :/. Gillade Linda Pritchard, Love Generations och Linda Bengtzing :). Kan iaf yttra mig om att jag inte fattar varför vissa kom med i tävligen, men men bra att några bra deltog.

Idag har det blivit ett tripp till IKEA med Christer och Nichlas. Hade en sån stor lust att köpa masssssor men tyvärr har man varken plånboken eller utrymmet för fler saker i min lilla lya. Har en tydlig bild på hur jag vill ha det men det kommer kanske längre fram i livet. Hopefully :)! Även om jag inte har så mycket penagr så fick jag köpt mig en badrumsmatta och ett jätte gott vaniljblock ljus. Har så kallt golv i badrummet och så vill man ju att det ska lukta gott hemma. Så då var ju detta den perfekta lösningen :P. Aja imorgon börjar iaf skolan igen får se hur det känns imorgon när man ska palla sig upp. Ha det toppen bra.




Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0