Kräftskiva på Klockestensvägen...

Ikväll är det kräftskiva som gäller, dock inga kräftor för mig. Vill inte dö liksom av anafylaktiskchock :P. Men blir grillad kyckling med lite annat gott. Massa folk verkar det bli iaf, ungefär 15 pers. Bestämde att det fick bli min långa svarta kläning som outfit ikväll tsm med lite lockigt hår ;). Bara man inte fryser ihjäl ute i kylan i partytältet. Är väll bara att flytta in om det skulle bli så. Kommer även bjuda på min kaka som mormor alltid gjorde då hon levde. Hoppas den blev bra :P. I like it anyway ;).

Sen är det sista dagen i Alingsås för ett tag. Åker med pappa upp till Örebro imorgon igen för skolstart på måndag. Pirrigt att börja skolan igen och träffa alla där uppe men samtidigt jätte skoj. Har iaf haft det super mys nere i Alingsås och kunnat träffa familjen här och hälsat på mammsen och syrran m.fl i Vänersborg :). Åker neråt nån gång igen i framtiden hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0