Finally !!!

Imorgon kommer äntligen de efterlängtade pengarna som jag suktat efter sååå jävla länge. Har en lite lista på vad som ska shoppas. FÖRST är det klippning och byxor. Har hittat ett par på gina som jag vill ha men lite osäker på vilken färg på jeansen.  Sen se om jag hittat nått annat skoj som jag hittar. Nått skoj ska man la hitta hoppas jag. Vill ha nån ny tröja och nya toppar, men tar inte allt på en gång. Lite för lätt att spendera allt på en gång när man väl får pengar :P. Fast å andra sidan...så kan det va värt det ibland moahaha.

Här kommer en liten lista på sånt som jag vill köpa :P. Nått topparna kommer jag nog köpa hoppas jag ;).









Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0