Bättre

Nu äntligen börjar jag må bättre etfter att par dagars sjukdom. Hostar gör jag dock fortfarande, men ingen värk i halsen och så som tur är. Febern försvann redan i torsdags/fredags typ så det var tur när vi va i Sthlm. Snart är det dags att börja jobba 14-21 ikväll. sen imorgon är det redan sista dagen på jobbet, då har jag jobbat i 5 veckor redan :O. vart fan har denna sommaren tatt vägen egentligen. Ska i och för sig bli jäkligt skönt att komma tillbaka upp till Örebro igen och till vardagen. Skolan börjar ju den 22 augusti igen. och även där märker man att tiden springer iväg, börjar liksom redan 3:e av 4:e året nu till hösten. Aja snart är man väll pansionär och ligger lam på ett ålderdomshem eller nått :P. Nja så fort hoppas jag att tiden inte går. Aja får al göra mig i ordning nu så jag hinner äta lite mat innan jobbet. HOJ på er alla...

Och jo, om ni vill ha era converse vita igen ist för gråa så ett litet tips som jag fick av en kompis. Använd Vanish så blir dom typ som nya ;) !



Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0