Påskeli påsk och looov fortfarande

Än så länge är det looov, jävligt skönt måste jag medge. Dock inte att man kanske behöver plugga på lovet. Men det är ett annat ämne just nu :P. Har iaf cyklat in till stan idag med Krilleboii och shoppade litte. Fick köpt nya legging (GINA TRICOT), ny foundationborste(KICKS), ny parfym (Bruno Banani, KICKS) och nya ballerina skor (BIANCO) :). Allt jag hade var trasigt eller helt utslitet så var på tiden med litte nytt nu.
Tyvärr blev det igen tid för klippning eller så, har nog inte pengar till det nu då min mobil gått i sönder igen. Skärmen helt svart. Men men löser sig alltid, så ska nog få tid till klipp och färg nån gång framöver snart också! And by the way.... I fucking loooove shopping ;)

Jo eftersom det är påskafton imorrn och jag inte är liten flicka och bor hemma längre, så gjorde jag nått som jag inte brukar. Köpte ett påskägg med godis till mig själv :P. Är man patetisk så är man, neeeeee det tycker jag inte ;). Man blir ju aldrig för stor för påskägg med massa godis i ^^! Am i right?

Ha en fortsatt bra påskhelg, det ska iaf jag ha !!!



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0