Kallekallelas och promenad :)

Hade kalas igår med familjen. Skönt med lugn och trevlig stund och bara tjöta och skratta en massa! Fick massa fina pessenter som biobiljetter, handbok för fotografering, fotoscrapbook, rullvagn till badrummet, pressentkort på KICKS, fint fat och lyktor, porslinsstaty, koppar+skålar med en bricka. Ja massa nice och fina saker iaf :P. På eftermiddagen gick jag och mamma med syrran en bit på vägen när hon skulle hem till sig igen, och jag tog med kameran för lite skoj fotografering. några blev bra tycker jag :P. Imorgon blir det iaf att åka tillbaka till Örebro och försöka njuta av mitt påsklov! Ha en super fin och solig söndag ni också!!!
Kalaset:
Promenaden:
Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0