Grillat är gott

Så skönt att "sommaren" i stort sett är här nu. Har vart udnerbart väder flera dagar nu och man vill bara var ute hela tiden. Har lite läxor att göra i svenskan, eller ja bara ordprovet. Så tänkte att man kan sitta ute och träna på orden så får man i sig litte D-vitamin också ;).
I fredags så var det som sagt fiiiint väder och då kan man ju inte göra annat än att passa på att grilla. Vi köpte en en gångsgrill jag, christer och nichlas. Maten blev super got, men det var lite svårt att få den där goa grillytan på kycklingen då grillen inte va den bästa :P. Men huvudsaken att det smakade gött, och den förtjänsten måste nog grillmästar´n christer få ;). Första grillningen är alltid bäst! Ha en fortsatt bra måndag nu, för nu ska jag ner och sätta mig och plugga tror jag!

Pyss Pyss...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0