Besviken...

Usch blir så besviken på Örebro Kommun ! Att man efter ett år ska få veta negativa saker som man "tydligen" har gjort utan att ha vart med veten om det! Kan inte bara människor vara ärliga och sluta vara såna jävla f*I***r och stå upp för sig själva och visa att dom är bra människor. Hoppas dom inte sabbar mina chaner att få andra jobb nu på grund av,(vad jag säger är FALSKA anklagelser), vad dom har sagt. Bara för att folk anser nått och inte vet allt så ska dom inte yttra sig om nått överhuvud taget. Kunde väll gett mig en chans iaf men tydligen inte. Konstruktiv kritik kan jag ta men inte sånt som kommer upp ett år efter. Sorry för min sardoniska infallsvinkel nu men det har jag all rätt att bli. Inte blir ångesten lättare nu inför sommaren när man inte vet nått hur det kommer bli. Men men årdnar sig kanske. Dock lite tveksam nu, men efter regn kommer solsken. Eller ska mn tro på det...

Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Anki

Usch gumman! Hoppas allt löser sig för dig :(

2011-04-28 @ 23:17:22
URL: http://ankis.myshowroom.se/
Postat av: Nathalie

Tack anki gumman <3

2011-05-02 @ 21:48:13
URL: http://nejthaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0