21 det oslagbara nummret ;) !!!

Min födelsedag är nu över för denna gången. Men ett år går nog snabbt, så snart är det väll dags igen :P. Har iaf haft en toppen dag med massa hjärtliga gratulationer som verkligen värmt <3! Skoj att folk bryr sig ^^! Fått sjungt för mig både från mamma och Magnus och sen lilla moffa jenko :D, men även andra värmande samtal. En dag i skolan blev det också och sen hem för att äta "födelsedagsmiddag" med Christer och Nichlas :). Sen bakade jag en tårta också, och det jag kan säga om den är....MUMMMMS va god den blev! Tårta med chockladpudding och vaniljsås som fyllning imellan tårtan och massa grädde och hallon på toppen :)! Var ju tvungen att göra som fröken Bååk sa och fixa mig en tårta när jag fyller år hehe ;). Tack åter igen för en toppen dag och till helgen blir det hem till Vbg för att ha lite kalas i efterskott :). Ha det toppen nu ni alla där ute!!!

Bara för att våren är här ^^:


Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0