Torsdag och snart helg!

Nu är det snart helg igen och det kan jag säga att det är skönt! Idag har jag inte gjort så överdrivet mkt. Har iaf vart ännu en super mysig höstdag idag :D. Love when it´s like that !!! Skolan blev det ju så klart  och efter så bar det av hemmåt och åt lite mat, efter maten blev det storstäd som gällde. Så nu är det rent och fint i min lilla lägenhet. Idol blev det så klart också, var flera stycken bra idag tycker jag, speciellt Olle och Geir :).

Annars denna helgen så blir det nog lugn men änå mycket rolig. Ska få lite främmande från fredag till lördag så det ska bli skoj och se vad som händer :). Blir nog lugnt men ändå skoj!

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0