Long ago

Den senaste tiden så har mkt hänt, speciellt valet. Har mkt att skriva om vad jag tycker men kortfattat så tycker jag att skulle blivit åt det helt andra hållet. Men kanske nästa val får jag hoppas iaf

Idag har jag varit uppe sedan halv 5 för att sedan pka till Jönköping med skolan och dövas dag. Så shiiit va trött jag är nu kan jag säga...Vi satt och lyssnade på tre olika föreläsningar som handlade om döva äldre, ett nytt system för översättning av brev som kan vara svår definerade för döva. Verkar vara ett super bra system som kan revulitionera dövvärlden. Den trejde handlade lite om döva och deras kultur och förr i tiden typ. Tyvärr blev jag lite besviken eftersom jag trode det skulle vara mer aktiviteter efter som det ändå är en stor dag men är nöjd ändå :). Intressant och lite spännande dag med andra ord :).

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0