I hate plugga...

Usch vad jag verkligen avskyr vissa uppgifter! Orkar verkligen inte vill inte, pallar inte! Men man får försöka vara stark och bita ihop...efter redovisningen slänger jag den åt helvette från mitt huvud!!!

Har iaf haft en rolig helg, först va man chaufför åt Eckis, Emil, Cicci, och Svan. Blev både Rock Bar och Pitchers. Efter ett par barrundor så begav vi oss till Max för lite maaaat. Dock en surfi**a som stod i kassan :P. Men men såna finns överallt. Efter maten blev det att köra hem alla till sig. Först Erica till Brickebacken, sen Emil och Cissi till Varberga och tillsist blev det Baronbackarna och hem till mig.

Vaknade sent idag och gjorde mig iordning sen tebax till Brickebacken för att lämna tillbaka Eckis bil. Fastande en stund för lite kaffe och Yatsy :P.
Ny vecka imorgon och nya äventyr, eller?




Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fin bild på Balloo o Svan :D Hahaha De var en kul kväll!!

2010-10-21 @ 09:41:22
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: Svan

Tackar för en trevlig kväll:)

2010-10-24 @ 12:07:25
URL: http://th7th.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0