Friluftsdag

Idag hade vi friluftsdag i skolan och vi fick välja mellan bowling, badmington och egen träning. Själv valde jag bowling som är ass skoj. Bowlade i blandade lag idag och själv bowlade jag tsm med Josefina, Evelina och Maria. Dock vann jag inte men kom iaf inte sist ;)! Kom näst sist haha men inte sist denna gången som sist :P. Får börja bowla oftare så jag blir bäst nån gång tror ja :P.

Efter bowlingen så stack jag, Christer, Josefina, Sara L, Malin och Sara J till La Baguette och käkade lite lunch och efter det bar det av till Roxy (en biograf) för att kolla på en obligatorisk film som jag inte känner att jag fick ut nått av tyvärr. Handlade om att man helatiden var dag får i sig dåliga och skadliga kemikalier och massa om sånt typ. Men man lär väll sig alltid nått nytt av allt man får höra, eller har jag fel? Bion höll på från halv 2 till 3 typ och efter det så blev jag, Josefina och Christer hungriga igen xD, så vi begav oss till Subway och käkade mat igen :P. Mat är aldrig fel får jag säga moahahaha. När vi käkat klart vandrade vi igenom stan till stationen för att åka hem till var och en. Så nu sitter jag i soffan och glor på tv, nej fel....ligger på soffan lättare sagt :P. Ha en awesome kväll!








Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0