Första snön :D

Idag vaknade man som vanligt inget konstigt med det, men sen när man skulle till bussen blev jag lite smått chockad. Det hade snöat under natten :), lite tidigt men ändå mysigt så länge det håller sig till en rimlig mängd :P.

Skolan varade fram till halv 12 idag typ och sen så stack jag, Sara L, Malin och Jessica till Backahallen och körde en timme badminton. Shiit va skoj det var, var ett par år sen man körde det men det var minst lika skoj då som nu egentligen. Vi körde matcher 2 och 2 och den som fick 10 poäng först vann den omgången. Jag vann ;), sen kom Sara, sen kom Malin och sen Jessica :). Hoppas man kan få hålla rutinerna i och kanske varriera träningen med lite badminton, skulle verkligen va skoj. Pappa ska ju ta med mitt racket upp imrogon då han och Maria kommer på besök över dagen :D, så då behöver man ju inte hyra racket.




Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0