Gotta be somebody...

Ny dag ny nyta utmaningar, känns ganska opepp men dagarna kommer ändå. Skönt med helg men ändå inte, kan verkligen säga att jag vill sova igenom hela helgen för att sen bli måndag. Helgerna är ju så sega.
Hämtade förövrigt mitt schema till sommarjobbet igår. Och blir en hel del jobb så cashen kommer rulla in. Men självklart kommer jag vara ledigt en del också.

Nu ska man se iaf va denna dagen kommer att erbjuda inte mkt antar jag, men man kan ju hoppas, eller hur?. Ska iaf först äta upp lite jordgubbar och en kopp kaffe muuuuummms. Som Homer Simpsons skulle säga *Grrlrlggrgjlrrl*

*Nickelback - Gotta be somebody*
Nobody wants to be the last one there
Cause everyone wants to feel lik someone cares
Cauase nobody wants going on there own
Everyone wants to know there not allone
Does somebody else feel the same somewere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0