Long time ago...

Nu kan man verkligen säga att jag varit dåligt med bloggandet, men har verkligen inte kännt att jag orkat skriva tyvärr. Men nu kom lusten tillbaka för stunden iaf.
Den senaste tiden har väll varit lugn och inte hänt så där speciellt mycket, har mest kollat på film och bara chillat och haft det lugnt nu när manv arit lååång ledig. Under 4-5 dagar har jag nog hunnit sett på kanske 7 filmer tsm mec Christer. Har sett allt i från komedi till triller, älskar att se film då man är en filmälskare!

Sen i fredags så cyklade jag och Christrer hem till Lisa och festade lite med henne och hennes systrar. Skulle gått ut men tyvärr har man inte ekonomin till det när man är en fattig student. Men men life is a bitch sometimes. Dagen efter var det en bakisdag och då var det en promenad som stod på listan och Christer hade med sin kamera och fotade lite, har tvärr inga av bilderna här men kolla hans blogg ist :).

Den senaste tiden har man mått ganska bra faktiskt, självklart går humöret och känslorna upp och ner men har känns mig otroligt stressad för skolan och alla uppgifter man får, och dom blir inte midre direkt men sköönt att det är snart sommarlov iaf.
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer utan nu har man en liten sammanfatting vad om har innefattats i mitt liv den senaste tiden.

Pyss Pyss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0