Vemod !!!

Vemodig är så jag känner mig idag. Usch fy fan inget känns skoj längre och det känns inte som om man lever det liv man önskar. Man gör sitt bästa inom allt men det blir aldrig riktigt som man tänkt sig utan bara bra eller ok. Va mer ska man göra? Försöker och försöker, but life just make me disappointed. Man kan ju hoppas på att det vänder och att någonting ibland blir som man vill, men det är kanske för mkt begärt vad vet jag. Brukar verkligen inte skriva såna här saker men ibland är det så att man måste får skriva av sig. Jag hoppas verkligen att det känns lite bättre imorgon när man kliver upp igen. Nu ska jag lägga mig och försöka tänka positiva tankar och drömma gött.

Fotade förövrigt lite egobilder med Christer kamera laddar iaf upp nån bild :P!



Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0