Super trevlig helg!!!

Denna helgen har varit en super trevlig helg. I fredags så hade jag, Christer och Josefina filkmkväll hemma hos Christer med mat, vin och film :). Riktigt trrevligt må jag säga.

Igår så fyllde min morfar 79 år så jag ringde och grattade han så mkt :). Han blir alltid lika glad när man ringer. Det känns alltid lika skoj att kunna göra nån så glad med bara ett samtal. Sen i lördags så bar det också av in till stan tsm med Chritser och Josefina för att kolla på Eric Saade när han uppträde på Våghustorget i stan. Lisa kom lite senare men hon han precis innan han skulle uppträda som tur var :). Han är riktigt duktig på att sjunga och han är en riktig fröjd för ögonen också hehe.
Sen fick jag också ett jätte treåkigt besked av min morfar när han ringde igen. Min mamma hade ramlat på gården och brutit benet på två ställen. Så nu ligger hon inne på sjukhus och väntar på operation, men hon är dock tvungen att vänta tills imorgon. Usch stackars lilla mamma. Tänker på dig och håller tummarna att det går bra <3

Och idag, va händer då inte mkt alls som det ser ut nu. Skulle ha tränat idag men vaknade jätte snuvig så hoppas nog över det idag tyvärr. Hade velat träna men orkar inte så mkt :/. Aja det kommer ju fler dagar som tur är :). Om man ska sumera denna helgen så har der verkligen varit lugn medn mycket trevlig tillsammans med mina vänner. En helg som denna får man ta och göra om snart igen.


Fredags:


Lördags:

Copyright: Christer Vernberg

Jag, Josefina, Christer och Lisa :)

Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej "Lillasyster" ! Vad kul att du bloggar=) Hoppas du har det bra i Örebro! Kram Marie

2010-03-07 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0