In Alingeby :P

När man i Alingsås hos pappa och Maria. Ska stanna här fram tills på söndag, antagligen eftersom pappa ska åka 6 till jobbet på måndag, och då känner jag inte för att gå upp så tidigt :P. Men men det löser sig nog.

Dagen har förövrigt varit bra med skola och sen Subway Lunch med Josefina, Christer, Isabella, Nina och Emelie :). Det var riktigt trevligt innan man skulle hem idag över lovet. Iaf efter vi käkat klart så gick jag och Nina ner till Södra stationen och väntade in vårat tåg, hon skulle åka med samma tåg och i samma vagn som mig. En snäll kvinna erbjöd sig att flytta sig till min plats så att jag och Nina fick sitta brevid varandra :). Det tycker jag var riktigt snällt, och det är riktigt trevligt med lite sällskap på tåget. Innan man visste ordet av så var man redan i Herrljunga. Snacka om att det går snabbare när man har nån att prata med hehe.

När man annlände till pappa och Maria så bjöds det på tacos, mumms. Men ack så mätt man blev. Så ikväll blir det nog att slappa framför tv:n eller nått sånt, eller så kanske jag kollar på nån film som jag fick från Christer :).
Hoppas ni får en trevlig helg och ett trevligt lov. Miss everybody in Örebro all ready !!!

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0