Sol och jobb

Har varit helt underbart väder ute idag! Efter mamma och morfar åkt hem så satt jag ute och solade i detta underbara väder tsm med Christer i nästan två timmar. Sen skulle jag iväg och jobba vid 3 så kunde tyvärr inte sitta ute mer. Men det kommer ju fler dagar för det. Det gick bra att jobba och det flöt på så det känns skönt.

Nu är jag ledig imorgon torsdag så ska passa på att vila ut och samla krafter inför att jobba intensiv helg nu denna midsommarhelg. Men det blir ju extra cash, så det är gött ;). Som andra och jag själv säger så är inte midsommar något speciellt. Då kan man jobba ist och tjäna pengar, eller hur?

Nu ska ja sova ha det great...

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0