Helgen snart slut.

Nu är äve denna helgen snart slut. Så jävla fort denhar gått men ändå inte. Har iaf haft det lugnt och skönt hemma hos pappa och Maria i Alingsås nu i helgen med grillning och bara allämänt slappande. Imorgon bär det av till Örebro igen klockan 2 för att jag ska gå brevid på jobbet nu tisdag till torsdag. Lite nervös faktiskt eftersom det är ett nytt ställe med nya människor, men det kan ju faktiskt bli bra :). Hoppas det iaf och önska mig lycka till hehe ^^.

nu blir det av till Ica Maxi för att inhandla lite mat till grillningen i kväll :D.
Vi hade även besök av självaste Bambi härom dagen, och jag lyckades få en bra bild på honom haha xD


Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: J

Jag önskar dig JÄTTEMYCKET lycka till! Break a leg <3

2010-06-13 @ 19:37:08
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0