Ett par mysiga dagar...

Nu har mamma och morfar varit här uppe hos mig i Örebro ett par dagar, men åker hem imorgon tyvärr. Alltis könt att vara själv men samtidigt är det alltis trevligare med sällskap :). Vi åkte upp i söndags och har nu spenderat dagarna tsm. Igår gjorde vi inte speciellt mycket. Jag jobbade fram till 2 sen slappade ci och tog det bara lugnt hemma.
Men idag däremot så har vi varit på IKEA så jag fick inhandla ett nyss soffbord :D, är verkligen super nöjd med mitt kap för 199 kr :P. Bild kan ni se nedan. Käkade gjorde vi också på IKEA och det blev rödvinsmarinerad kyckling med pommes frites och brunsås till. Mumma var det verkligen. Senare på eftermiddagen åkte vi runt i Örebro och visade dom runt lite vart jag går i skolan o.s.v. Vi satte oss senare på stortorget och åt glass i somamrvärmen. Vill ha sådana här dagar jämt!

Ne men nu ska vi äta varma mackor, ha det great !!!


Bra kap jag gjort :D

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0