Vill inte klaga

Oj oj oj nu är det verkligen varmt ute. Håller ju på att krevera, men det är bara att stå ut. Vaknade hyffsat tidigt idag av att jag skrattade xD. Vet inte varför men det är roligt att vakna av att man skrattar :P. Aja sen var det bara av att ut och lägga sig i solen en stund. Han sola en bra stund innan jag skulle iväg till jobbet.
På jobbet var det ännu varmare och båda jag och hon jag jobbade med höll på att dö av värmeslag. Och inte minst de gamla. Fattar verkligen inte hur de står ut :P. Hoppas det blir lite svalare så man kan röra sig utan att svettas ihjäl.


Nu blir det lite blega på tv sen i säng. Jobbet kallar imorgon 07:00 - 13:30. Kort och skön dag som tur är.




Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0