One day off

Nu har jag iaf en dag ledig innan jobbet klockan 14:00 imorgon. Så jävla skönt att kunna vara ledig och bara tat lugnt eller nått. Så nu blir det lite kaffe och sen en dusch. Efter det så får jag se vad som händer denna dag. Som tur är jobbar jag bara onsdag och fredag också sen ledig lördag till söndag veckan efter :D. How lovley. Antagligen blir det Liseberg till helgen, det skulle vara så jävla skoj :D:D:D. Då blir det iaf att hyra bil och dra ner till Göteborg under dagen och sen till Vbg för att övernatta. Har itne vart på Liseberg på ett par år nu så nu är det dags igen :P.

Ha en super bra dag nu iaf, för nu ska mitt kaffe drickas upp så jag piggnar till lite mer och sen dusch ^^.

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0