En shopping, städ och slappar dag

Oj oj oj idag har man shoppat en jävla massa, 4 linnen/toppar, 3 bh:ar och en rakkniv till att fixa ögonbrynen med. Allt sammans gick la på 800-900 kr. Så det tycker jag inte är så farligt. Känner mig iaf nöjd med mina inköp så nu har man lite nya kläder. Men borde också ta bort och slänga alla gamla som jag inte använder :P. Nån kanske vill ha, säg till. Sen så städade jag hela lägenheten och har plockat. Det var inte roligt i denna värmen men som sagt nån måste ju görat och den som måste är jag bara jag. Men nu är det avklarat och färdigt iaf. Sköönt.

Lagade förövrigt pannkakor till middag och så hade jag jordgubbar och grädde till, muuuummms va gött det blev :D !!!

Imorgon blir det jobb igen men börjar inte fören 3 så det är lugna puckar fram tills dess. Ha det great !!!




Pyss Pyss...



Kommentarer
Postat av: J

Jättesnygga linnen! :D

Dessutom såg det oemotståndligt gott ut med jordgubbar =)

2010-07-09 @ 13:12:31
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0