Lugn klördagkväll :)

Nu är lördagen slut och det är dags att lägga mig. Men min dag har varit lugn men har ändå haft en hel del för mig. Dagen började med att gå upp, satt mig på soffan och segade en bra stund :P. Sen blev det till att göra sig i ordning för att gå till Maxi med Christer. Efter det blev det matlagning som gällde och idag gjorde vi potatis i ugnen med kyckling och en super god sås till :). Annars har vi bara suttit och kollat på film, men det är inte så bara :P. Alltids skoj att kolla på filmer ju. Vi hann med att titta på tre olika filmer, vi började med Scream 3 följt av Texas Chainsaw Massaker och till sist kollade vi på Finding Neverland. Tre super bra filmer verkligen.
Vi hade även en massa chips, godis och coca cola till så nu är man fortfarande mätt och känner sig som värsta svullot hahaha :P. Tack för en mysig kväll iaf :D. Natti natti...

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0