!!!

Orkarde inte skriva så mkt igår på bloggen så tänkte att jag får skriva idag ist :P. Igår bestod min dag av shopping och sen lunch på Subway. Efter det bar det av hemmåt och bara ta det lugnt. Sen satt hemma hos Christer och lyssnade på massa musik :), alltid lika skoj med musik. Men sen blev man lite slö så då fastnade vi helt plötsligt för damernas curling final i OS. Inte för att jag är en sportmänniska men det var riktigt spänannde. Och vem vann, jo Sverige så klart :D !!! Go Sverige :D!!! En lugn och skön fredag med andra ord, men det är skönt att man inte alltid gör något.
Idag vet jag inte än vad dagen har att erbjuda men det blir säkert nått spännande :). Ha det gött allesammans.

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0