Snacka om vinter

Nu är det verkligen vinter ute, kallt och massvis med snö. Men ingen fel med det egentligen men gillar nog sommaren bättre ;). Var hos morfar igår och hjälpte honom med lite julpyntande och annat. Gjorde också mitt årliga, traditionella tomteland som jag tog över efter mormor :).Blir alltid lika nöjd varje år haha.
han bjöd på mat också som tur var, mumma måste jag säga.
Bara två dagar kvar till julafton och alla julklappar är i stort sett klara, bara några saker kvar men det fixar jag imorgon. Hoppas alla goingar där uppe från Örebro har det bra nu under love :)t, saknar folket + en i Kumla ^^!
Ha det super bra.
Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Josefina

Haha, så sött att du nämnde mig också ^^ desamma! kramis

2010-12-26 @ 12:56:54
URL: http://josefinamorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0