En helg i Stockholmia <3

Nu har jag vart en helg i Stockholm och ho syrran min. Erik kom och hämtade mig i i fredag sen bilade vi hela vägen från Örebro till Stockholm. Blev en pizza och Idol kväll för oss tre, vilket var super mys.

Sen på lördagen blev det upp och göra sig iordning för att sedan dra in till city och möta upp pappa och Maria :).
Därefter blev det rundvandring på stan och en fika på Waynes Coffie. Under hela dagen blev der massa gå gå gå och mera gå, men det var bara trevligt med lite ögonshopping + med bra sällskap. Sen på kvällen så vandrade vi upp till Södermalm och kikade runt där, åååh shiit va mkt fint jag hittade. Men kunde inte köpa allt :/. Fick dock en ny maskara av pappa hehe, tack ^^!

Sen på kvällen åt vi middag på en restaurang som heter "Mest", men blev tyvärr missnöjd med min mat :/, men sälslkapdet var iaf bra så kompernserade upp det. Kanske inte den restaurangen jag skulle rekommendera men smaken är ju som baken :P. Under gårdagen blev det iaf mkt rundvandring genom stora delar av sthlm, barbesök (nyktert för mig :P). Måste göras om igen en sån här helg!

Idag åkte jag och Erik hem vid 12 ungefär, syrran skulle jobba så blev tidighemfärd. Saknar henne redan. Själv var jag hemma 2 ungefär då Eriksläpte av mig hemma.
Tack för en underbar helg <3








Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0