Skolstart !!!

Då har skolan kört igång igen. Började halv nio idag och ska säga att det känns skönt att komma igång igen med pluggandet och rutinerna. Speciellt skoj var det att få träffa alla i klassen igen ^^. Har man inte träffats på typ 10 veckor så saknar man allt folket. Men nu är vardagen tillbaka till det man är van vid.

I lördags så var jag förövrigt inne stan med Christer, Nichlas och Glenn och vi kikade på när kungafamiljen var i stan och firade 200 års jubileum. Snacka om folkmassa eller vad. Höll ju fan på att fastna bland allt folk. Det var även lite artister som uppträde, dock lite mer lokala artister. Bland annat Eva Eastwood, Oscar Bly samt våran lärare som vi har i röst och talvård, Maria Johansson :D. Hon e riktigt grym må jag säga.

Nu ska jag häva i mig en kopp kaffe sen tat lite lugnt framför tv:n :).

















Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0