Låååång roligt biltripp :D

Dålit med bloggande nu på sista tiden igen. Har väll inte hänt så mkt fören nu de sista dagarna direkt. I trosdags så åkte jag in till stan och klippte och färgade håret, sen kom Christewr och Nichlas också in då Christer också skulle göra sig fin i hårt :). Och gissa om vi blev snygga asså !!! Efter frissan så träffade jag min kompis Erica som sedan följde med mig, Christer och Nichlas hem till BaronBackarna och käkade mat och glodde på film.

Men sen på fredag morgon så vaknade man tidigt och så drog vi tre mot Liseberg och Göteborg :D. Shit va skoj det var, men dock lite krongligt att hitta i själva Göteborg. Men efter en halvtimme så lyckades vi allt hitta fram till vår destination. Efter en lång dag med massa vandring och attraktions åkande så bar det av till Vänersborg och min mamma för att övernatta där tills idag. Tur att mamma bor soppas nära så man kunde mellanlanda en stund och slippa köra nästan 30 mil sent på kvällen :). Har iaf haft super duper mysiga dagar tsm med de två grabbarna, och hoppas man gör nått sånt snart igen ^^.

Nu ska jag inte göra nått utan ska bara slappa och glo på tv, om det nu var nått bra på tv så klart :P.



Hemfärd:



Här kommer ett videoklipp då vi tre åkte Jukebox :P





Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0