Rolig helg ^^

Denna helgen har det verkligen varit full gång. I fredags så var vi på tyst teater med skolan, Nattgästen hette den. Riktigt bra försetällning med döva som framförde. Och sen igår så hade vi grillkväll/party hemma hos Sara Lund. Det var jag, Josefina, Christer, Malin och Sara som var hemma hos Sara och grillade och drack lite vin och bara hade det allmänt trevligt. Mycket skratt blev det också kan jag meddela hehe. Kan ju i och för sig inte bli nått annat med de goa människorna.

Men idag så mådde man väll bra men var helt död när man vaknade. Sov över hos Christer i natt fast jag bor 1 minut i från hehe. Det är ju alltid roligt med lite omväxling. Iaf när vi vaknade så lyste solen och man blev ju glad för det, men ingen av oss hade så mycket energi att göra speciellt mycket så vi låg på soffan med kudde och täcke från klockan 09:00 till 16:30 och glodde på massa filmer. Vi kollade på Så som i Himelen, Chess (Musikal), Creep, Chicago (Musikal) och sen till sist några avsnitt av Kvarteret Skatan. Jag tyckte det var skönt att bara slappa och ligga död ett par timmar hehe. Men sen runt halv 5 gick jag hem och duschade och sen hem till Christer igen och käkade bakismat , pizza ^^. Med andra ord kan man sammanfatta denna helgen som en super bra och mysig helg!!!

Här koller en liten videoblogg också ^^













Här kommer en liten videoblogg också ^^



Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0