Oj då :P

Nu har det allt gått ett par dagar sen jag skrev ett inlägg hehe, men har verkligen inte orakat sitta och skriva nått när jag inte haft nått spännande att skriva om tyvärr. Men men så är det ibland att man kan få lite skrivkramp. Förhoppningsvis så blir det kanske ändring på det nu :).

Snart ska jag åka hem till lilla pappis i Alingsås och hälsa på han, Maria och Jonte :). Har inte träffat pappa på snart över två månader så börjar änna sakna honom och alla de andra nu. Det jobbiga är ju att jag måste resa så mycket för att komma till mina nära och kära. Förra gången var det mamma och denna gången är det pappa som gäller. Och vem vet, gången efter det kanske det blir syrran i Sthlm. MISS THEM ALL VERY MUTCH <3


Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0