Jaaa :D !!!

Nu har jag äntligen fått tillbaka min kamera som har varit sönder. Så nu kan man börja ta lite egobilder igen haha, ne men det är självklart att jag ska ta andra bilder också. Det är så kul att kunna föreviga sina minnen och roliga stunder. Det tog verkligen lååååång tid innan man fick den, sen skulle ju pappa skicka upp den till mig i Örebro också och då tog det ju yttligare ett par dagar. Men nu har jag ju den och det är det som räknas :D.

                                        
                                                 En ny bild med den lagade kameran :D !!!


Kommentarer
Postat av: anki

Hej Gumman, hoppas du har det bra i Örebro! Jag hade min första skoldag idag, segt men känns helt okej. Hur är allt med dig? Trivs du? PUSS

2009-09-01 @ 23:27:47
URL: http://ankiannkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0