Städar...

Städar för fullt här hemma just nu så att svetten nästan rinner :P. Nee kanske inte riktigt samma men ändå. Köpte mig en dammsugare idag på Ica Maxi så Christer (En i min klass) följde med mig och var som stöd haha, men tack för sällskapet iaf :). Har tyvärr inte haft någon innan så det va på tiden. Innan har jag bara haft en mopp som man kan sopa med och som man kan torka vått med. Känns skönt nu att kunna få RIKTIGT rent.

Så ska la sätta mig och plugga lite nu så man får något gjort. Jag är en riktig sjuktuppare som inte tar tag i det jag ska göra. Men det måste jag verkligne ändra på så man får nått gjort. Aja ha en go kväll allesammans.

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0