Hos pappis nu då...

Sitter nu hemma hos pappa och Maria och kikar runt på datorn. Jag och Maria kom nyss hem från en härlig höstpromenad. i tog en tur till Mio möbelaffär och kikade runt lite och sen hoppade vi vidare till nästa affär som va en godis affär (A) :P. Men blev faktiskt lite besviken, dom hade inte alls mycket godis. Maria sa att dom brukade ha hur mycket som hellst. Men dom kanske ska stänga ner, vad vet jag.

Aja nu ska jag snart ta en kopp kaffe och vänta på att pappis ska komma hem från jobbet :). Vi ska väll antagligen gå på nått som kallas ljus i Alingsås, men jag har ingen aning om va det är för nått men det märker jag sen hehe. Ha det underbar så hörs vi kanske sen :).

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0