Fredag :)

Redan fredag igen och lov veckan har bara flugit iväg med välldans fart hehe. Nu sitter jag iaf och väntar på att syrran slutar skolan så ska vi dra in till Solna och kika runt och antagligen se om jag kan hitta ett par skoj. Vilket jag inte gjorde i Alingsås tyvärr. Iaf så sitter ajg i datasalen på linns skola och gör inte mkt alls :P. Hon håller på med ett grupparbete nu så det tar väll kanske inte såå lång tid får jag hoppas :P.

Dagen började med att vi åkte till hennes skola och så fick jag vara med och kolla på när dom hade balett vilket var tufft att se. Sen efter den lektionen var det dags för Flamenco dans och det var ännu colare att se. Väsnas gör det en hel del eftersom det är mycket stamp sånt i dansen :). Men är riktigt skoj att se hur duktiga all är på att dansa. Helt fantastiska !!!

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0