Framme :D

Nu är jag äntligen framme hos min syster yster i Stockholm så nu sitter vi bara och kikar lite på tv:n och tar det lugnt :). Imorgon ska jag följa med henne till hennes skola och se hur hon har det. Vi ska kanske åka till Solna direkt efter hon slutat skolan så jag kan få kolla på skor :D. Måste verkligen ha nya skor eftersom mina har ett flertal hål i sig :S.
Jag har verkligen en hel del att hinna med nu när jag hälsar på syrran min :). Vill jätte gärna in till centrala Sthlm också och kika bara för att göra det hehe :P. Men det ska vi nog hinna med också;) !!!

Hoppas ni får en underba kväll allesammans.
Så hörs vi en annan dag...

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0