Pirrigt !!!

Nu har jag haft en del av andra avtämingen i år. Kändes verkligen pirrigt men det kändes ändå som om det gick bra. Hoppas verkligen. Får tyvärr inte berätta vad vi gjorde eftersom andra kommer göra denna ävning i framtiden. Man vill inte ge andra för mkt försprång ;) hehe. Sen på onsdag har vi en andra delen på denna avstämningen och den är jag nästan mer nervös för men ni får önska mig och de andra som ska göra detta lycka till.

Har håltimme nu fram tills 12:40 så har inte så mkt att göra, och orkar desutom inte göra nått speciellt heller.
Så funderar på att slänga mig på soffan i grupprummet och dö en stund haha. ha det super bra nu...

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0