Usch...

                    ...(GAMMAL BILD :P)

Usch sicken träningsverk jag börjar få då, känns inte alls skönt kan jag meddela.
Tränade i lite mer än en timme igår och sen tränade jag hårt på gymnastiken idag.
Förvånar mig inte om jag kommer få ännu mer träningverk imorgon, vilket man brukar få tyvärr.
Men om man ska se det positiva med det så är det ju ett bevis för att man har gjort något bra och verkligen tränat.

                                                                                                                                                                                                                   

Känns så himla mycket just nu så att kroppen är helt död.
Nu är som tur är allt klart som ska vara inlämnat. Så det börjar ju lugna sig i alla fall.
Nu ska man snart kolla på tv och bara ta de lungt, måste försöka att lägga mig i tid ikväll :P.
Orkar ju inte upp annars, som idag exempelvis. Kände mig helt utslagen :P.

Aja...Puss och kram och nyp i skjärten...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0