Projektarbete...

Då sitter man i skolan ännu en dag och försöker kämpa sig i genom den. Lite segt men funkar. Arbetat som en galning med mitt och Ericas projektarbete. Vi ska göra ett teckenlexikon till elever som går i årskurs 6. Vi har verkligen kämpat hårt med det, har fotat ca 250 bilder, gjort pilar på bilderna i Power Point, skrivit beskrivning till alla bilder. Men vi är långt ifrån klara men på god väg i alla fall. Ska fortsätta jobba med det i eftermiddag.

Just nu har vi arbetsmiljö och säkerhet och fått en uppgift som handlar om IT-miljö och massa annat, man orkar bara inte jobba med den just nu. Ska försöka jobba på den hemma och be min pappa om hjälp. Han kan verkligen en hel del om det eftersom han själv arbetar med det.

Träna i kväll också, ska verkligen bli skönt. Känner mig så stolt över att jag verkligen kämpar med träningen, skolan, jobbet och allt annat som dyket upp i livet. Bara att kämpa på nu innan studenten och göra sitt bästa.

Pucc och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0